Tot això abans eren camps

Gràcies Alura i vàlius

Hi ha un grup de les terres del nord anomenat vàlius que a l'abril van editar Rierols EP sota l'aixopluc de la casa Indian Runners. El primer cop que vaig sentir les quatre cançons no em va donar temps a adonar-me de res, al segon vaig escoltar-m'ho i a la tercera vaig identificar les lletres. En 7 minuts i poc els vàlius són capaços d'endossar-te quatre himnes, des d'Imperi fins a Camps.

Tot imperi ha de tenir els seus camps

Imperi Amic és conscient de la realitat del seu territori i, sovint, ens preguntem on són els camps que no fa gaire hi havien a prop de casa nostra. Camps de vàlius és una reivindicació molt similar a la que Bogarde clama amb el "més vinyes i menys ciment".


Un homenatge al Penedès i al territori en general, intentant reflexionar sobre les infraestructures que ens rodegen. Però per sobre de tot un homenatge a vàlius.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Capítol 2 - Fiji Time (31/07)

Baikal i el descans

La Gran Muralla China